03 January, 2008

Og plutselig var jeg en blogger...

Hei og velkommen til min nye blogg!!

Etter hva jeg har forstått så ble blogging hipt allerede i 2004; her er jeg fire år senere...

Blogger kan brukes til så mangt. Tanken bak opprettelsen av denne bloggen er hovedsakelig å fornye min korrespondanse med dere mens jeg er ute på mine reiser. Om det blir i tilegg til eller i stedet for mail vil tiden vise. Det som er sikkert er at her kommer jeg til å legge ut en del bilder underveis. Det er vanskelig å si hvor ofte jeg kommer til å oppdatere siden, og kjenner jeg meg selv rett så blir det nok ikke så veldig ofte... men jeg kommer til å sende ut mail med beskjed om oppdateringer.
Noe som er veldig fint med blogg er at DU også kan skrive til meg. Dette kan du gjøre ved å bruke 'kommentar'-feltet under hver post. Postene som jeg legger ut kommer til å bli en salig blanding av norsk og engelsk, dette er av den logiske grunn at en del av dem som forhåpentligvis kommer til å besøke siden er sånne utlendinger.

Som mange kanskje vet så reiser jeg til Canberra i Australia i midten av februar. Her skal jeg fullføre min påbegynte Mastergrad- Master in International Affairs / Peace & Conflict Studies - ved Australian National University. Katrine, min forlovede, vil flytte ned til Canberra i løpet av høsten 2008, og hvis alt går etter planen så er jeg ferdig i desember 2008. Planen er da å backpacke sør-øst Asia i ett par måneder før vi returnerer til Norge og starter jakten på jobb og bosted...

Dette får holde for nå. Håper dere liker det dere ser, og igjen;

Karibu sana!!

No comments: